عرضه نسل جدیدی از خودروهای تجاری توسط پارس خودرو
 

 مهندس مصدقی از تولید و عرضه خودرویی جدید و با کیفیت از نسل خودروهای تجاری به بازار کشور خبر داد.
به گزارش روابط عمومی پارس خودرو، مهندس علیرضا مصدقی-قائم مقام ارشد شرکت پارس خودرو، با اشاره به تولید خودرو جدید و با کیفیت این شرکت افزود: این محصول با همکاری شرکت پارس خودرو و شرکت نیسان و یکی از شرکت های تحت لیسانس نیسان ژاپن، جهت تحت پوشش قرار دادن قشری از جامعه کاری ایران و تعدیل قیمت آن، توسط با کیفیت ترین خودروساز کشور در آینده ای نزدیک تولید خواهد شد.
 وی افزود: این خودرو تجاری دارای دو دیفرانسیل بوده و موتور پرقدرت این خودرو توسط یکی از شرکت های تحت لیسانس نیسان ژاپن ساخته شده و دارای سطح آلایندگی یورو 4 است و ظرفیت قابل حمل آن نسبت به سایر رقبا بیشتر بوده و با توان حمل 1000 کیلوگرم بار، حداکثر سرعت 200 کیلومتر در ساعت برای مصارف شهری و خارج شهری و قابلیت استفاده در شرکت های خصوصی خدماتی همچون شرکت های پیمانکاری، عمرانی، فنی و مهندسی و نهادهای دولتی و غیر دولتی مانند صدا و سیما ، وزارت خانه ها از جمله وزارت نفت، امداد خودرو ، نیروهای انتظامی، هلال احمر ،آتش نشانی ، ادارات برق ، مخابرات و پست را داراست.
قائم مقام ارشد پارس خودرو خاطر نشان کرد: این خودرو برای دوستداران خودروهای اسپرت و علاقمندان به خودروهای آفرود بسیار مناسب بوده و از امکانات رفاهی همچون شیشه بالابر برقی، کولر، فرمان هیدرولیک و ضبط با قابلیت پخش mp3 با پورت usb نیز برخوردار است. 
وی افزود: تکنولوژی به کار رفته شده در این خودروی لوکس تجاری به همراه کیسه هوای راننده و شاگرد، ترمز abs و سیستم تعلیق مناسب، آن را برای سرنشینان ایمن کرده است. 
مصدقی تاکید کرد: این خودرو از مزایای شبکه گسترده خدمات پس از فروش گروه خودروسازی سایپا و قطعات یدکی در دسترس با قیمت مناسب بهره مند است که از نقاط قوت این خودرو به شمار می آید.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



آخر ماشین
تصاویر،ویدئو و اخبار به روز دنیای خودرو در آخر ماشین
درباره وبلاگ

.:((بسم الله الرحمن الرحیم)):. هدف ما از ساخت این وبلاگ انتشار اخبار خودروی ایران و جهان از منابع تایید شده به مردم عزیز کشورمان است تا حداقل در زمینه اطلاعات عمومی و یا حتی انتخاب و خرید خودرو ایشان را یاری نماییم با آرزوی سلامتی برای شما دوست عزیز .: لطفا نظرات تبلیغاتی ندهید:.
آخرین مطالب
نويسندگان


آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 313
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 855
بازدید ماه : 13042
بازدید کل : 462756
تعداد مطالب : 902
تعداد نظرات : 27
تعداد آنلاین : 2